Kalimpára várva

Első kisbabánkról, akit már nagyon várunk!

Első családi nyaralás

2012.09.17. 10:14 - Lullancs

Címkék: Címkék

Az első családi nyaralásunk az augusztus 20-i hétvégére esett. Történt ugyanis, hogy Atinak nem volt szabadsága már, illetve még tartalékolt pár napot a vizsgaidőszakra az év végére, így megbeszéltük, hogy pénteken meló után már indulunk is ki a nyaralóba, és mivel idén 20-i hétfőre esik, ráérünk csak aznap hazajönni. Aztán a hónap során annyit kellett túlóráznia, hogy már a kedd is szabadnappá vált, majd a hét közepén közölte, pénteken nem megy be dolgozni, már csütörtökön indulunk. Így lett egy csütörtök délutántól kedd délutánig tartó 5 napos, 5 éjszakás nyaralásunk jobb híjján a nyaralóban. Illetve főleg pénz híjján, mert akárhova is elmentünk volna Mütyivel, hiszen szerencsére ő azért viszonylag jól viseli az idegen helyeket.

Csütörökön reggel én teljes indulásra kész állapotba kerültem, minden táskában volt, csak arra vártunk Rolival, hogy Apa hazaérjen a munkából. Még a cuccokat is lepakoltam a mélygarázsba, és szépen be is pakoltam a kocsiba, hogy mielőbb indulhassunk. Ati egy órával előbb el tudott jönni, így 6 órakor már a nyaralóban voltunk, bepakolva, és kipakolva a szekrényekbe, azaz 6 órára teljesen belaktuk a nyaralót mi hárman: Roli, Ati és én. Természetesen erre innunk kellett egy pálinkát, majd Roli is követelte a kajáját, de aztán le tudtunk menni sétálni a partra. Már rég besötétedett, mire ittunk egy-egy sört, és haza indultunk. Roli a hazafelé vezető úton elaludt, így 10kor kelt, és aztán vacsizott csak. Igazából csak egyszer kelt fel hajnalban, akkor is inkább a szél miatt, magunk mellé vettem, és reggel 7ig aludtunk. 

Pénteken Roli reggelije után összeszedtük magunkat és elmentünk Marcaliba a Tescóba bevásárolni. Direkt nem akartunk otthon megvenni mindent, egyrészt fel kellett mérni a terepet, mire lesz szükségünk, másrészt Kéthelyen meg akartuk látogatni Ilonkát, aki még nem látta Rolit, és aki már annyiszor kérte, hogy amint arra felé járunk, vigyük be a kicsit hozzá, hát most itt volt rá a lehetőség. Roli már az odafelé vezető úton elaludt, csak a vásárlás végére kelt fel. Kivételesen még a tömeg sem zavart bennünket, kényelmesen megvettünk mindent. Persze közben észrevettük a Vecsési savanyúkat áruló standot amit nem lehetett kihagyni, egy nagy szatyor savanyúval indultunk Ilonkához. A látogatás után még útba ejtettük a zöldségest, persze az én kicsi fiam út közben megint elaludt. Aztán a tízórai után két órán keresztűl játszadozott a járókájában, tényleg egy szavunk sem lehetett rá, nagyon jól elvolt, kis anygalként viselkedett. Én közben előkészültem a lecsóhoz, majd ebéd után kicsi elaludt, én meg nekiálltam a vacsinak ami lecsó, tarhonya és virsli lesz. Kicsit elszámoltam magam, annyira belejöttem a szeletelésbe, hogy mikor a hagymát felraktam, akkor láttam igazán mekkora adag is lesz ez. Nem baj, most 5 napig lecsót eszünk lecsóval, vagy fagyasztok le belőle. Estea fürdés után átsétáltunk a Dezsőékhez, hátha kint van valaki tőlük a nyaralóba, majd hazafelé ittunk egy sört egy pizzériában, Roli ithhon játszadozott még egy kicsit, atán 10 óra körül lefeküdt, mi meg még filmeztünk éjfélig. Az éjszaka nem nagyon aludt jól, éjfélig is többször felsírt, aztán fél3tól 3ig is párszor, így magam mellé vettem és reggel fél7ig aludtunk.

Szombaton reggel 7kor reggeli, aztán nekünk is, majd eldöntöttük, hogy pizsi napot tartunk, és lefeküdtünk Roli mellé fél9kor, aki 11ig aludt. Valami nagyon jól esett! Tízóraitól az ebédig játszadozott, aztán fél3tól ismét aldut 5 óráig az uzsiig, mi meg szintén pihenhettünk. Aztán elmentünk sétálni egyet a boltba, majd itthon tévéztünk. Gyakorlatilag semmit nem csináltunk egész nap. Roli viszont korán elaludt este, és az éjszakánk kegyetlen volt. 2 órakor már arz hittem, reggel van, annyiszor ébredt mellettem, Ati átköltözött a másik ágyra, fél5kor meg ki is kellett hoznom a törpét a nappaliba, annyira nem maradt el.

A vasárnap reggelünk így elég fáradtan ébredt, nem is akart enni sem, csak kézben volt el, azt gondolom, a foga fájhat szegénykémnek. A lázát is megmértük, és mivel hőemelkedése volt, kapott egy adag Panadolt és az segített is elaludni. Ati lefeküdt a másik szobában olvasgatni, én meg felsöpörtem, felmostam kint, meg elmosogattam a reggeli sajtos tojásrántotta nyomait, meg a muskátlikkal szórakoztam még.Különben meg egész nap lustiztunk, Ati sokat játszott Rolival, meg perze sétáltunk is egy nagyot. A hétfő is ugyanígy telt el, Roli jobban volt, fognak nyoma sem volt, mi meg főzőcskéztünk, sétálgattunk, és együtt voltunk. Persze sikerült nekünk is aludni, ez az előnye a hárman egy ágyban projecnek, így mindannyian pihenhettünk néha, csak sajna Roli ehhez gyorsan hozzá tud szokni, aztán kínkeserves az elalvás.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsicsoda.blog.hu/api/trackback/id/tr704717489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása