Kalimpára várva

Első kisbabánkról, akit már nagyon várunk!

15+4 Már megint úszik a lakás, de nem érdekel

2011.08.08. 18:51 - Lullancs

Ati délutános, azaz éjfélkor jön csak haza. Ma sikerült egy kisebb vagyont elkölteni, felét a könyvesboltban, felét a Rossmannban. Vettem egy csomó mindent, mert már minden kezd nagyon fogyni. És mert megyünk nyaralni, oda kell egy csomó minden. Na jó, vettem pár dolgot, amit lehet, nem is fogok használni. Mini sampon Atinak, mini szájvíz, mini hajfixáló, mini hajlakk, de olyan cukik voltak. Máskor sosem viszek hajlakkot, se fixálót, most benn lesz a táskában. Sikerült összeírnom reggel, hogy miket viszünk, milyen ruhát. Már látom, hogy lesz egy bőrönd, a kozmetikai táskám, meg a rendes táskám. Na meg a strandtáska. Amiből m szerettem volna egy újat, de nem kaptam nekem tetszőt. Még holnap elnézek egy helyre, mert fürdőruhát kell vennem, meg zoknit, és a sétáló utcán van még egy táskás. Több nem igazán. Valahogy elfogynak ezek is. Meg vettem egy látnivalókat tartalmazó könyvet is, hétvégén valamerre elindulunk az urammal kettesben csak egy napra. Legalábbis én szeretnék menni. Vagy itthon punnyadunk. A könyv akkor is jó lesz későbbre is. Úgy szeretnék elmenni valamerre. A svájci betegség előtt simán beültünk az autóba és elvitt csak úgy valamerre, megkajáltunk és hazajöttünk. Csak most egy csomó pénz elmegy a hitelekre, és ez a hülye benzin sem a legolcsóbb. Mindegy, azért mennék valamerre. Na megnézem, mi van a lakásban, hátha tudok tenni valamit, amit erőm is enged, és amitől jobb lesz a lakás. Igazából iszonyúan elfáradtam ott benn ma, és így pihennék, de akkor semmi nem készül, és a vasalni való is már iszonyún nő.

Nem tudom ki, hogy van vele, nekem sosem az menne, minek ott lenne az ideje. Ha mosogatni kellene, inkább teregetnék, ha teregetni, inkább főznék, ha vasalni, akkor meg bármit csinálnék. Ma sem megy ez másképp. Ma sikerült végre kipakolni az új szerzeményeket, a hétvégi nagy táskát a cuccainkkal, sőt még a strandcuccok is össze vannak készítve, indulásra készen. És csodák-csodájára még vasaltam is. Lassan kész is vagyok azzal  felével ami elöl van és száraz. Ezen kívül is lenne még, de most már tényleg pihi. Mindjárt 7 ór, és még nem pihentem ma semmit. Itt az ideje. Jöhet a körömlakkozás, vacsi, tévé, vagy az új könyvek.

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsicsoda.blog.hu/api/trackback/id/tr433134713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása