Kalimpára várva

Első kisbabánkról, akit már nagyon várunk!

Helyzetjelentés az ünnepek közt II.

2011.12.29. 14:25 - Lullancs

36+0

Ma Ati nem ment dolgozni. Mondjuk így az év végére ő is jól elfáradt, meg azt hiszem, nem is sok kedve volt már menni. Nyakunkon a szülés, egyre kevesebbet alszunk (ő is), és itt vannak a vizsgák. Én meg nem csesztetem. Éjjel 11kor még néztem a Monkot, mert nem bírtam elaludni. Igazából Ati is horkolt, és úgy gondoltam, ha el is alszok, nem fogom hagyni pihenni. Meg nem is voltam álmos, na. Aztán bealudtam, és fél4kor ismét felkeltem. Persze az uramat is véletlen felkeltettem ezzel, és a gyomorégés nem hagyott tovább pihenni. Jött a Rennie, a babapiskóta, de semmi nem segített, így ismét Monkot néztem. Nem is tudom mi lesz, ha végig érek az összes részen. 6kor még ébren voltam, aztán bealudtam valamikor. Ati meg kora reggeltől tanult. Én 11kor keltem ki végérvényesen az ágyból, addigra már szódabikarbónát is ettem/ittam, nagyon rossz volt a gyomrom addigra már. Most kicsit jobb, de nem százas most sem. Azt hiszem, pár szem főtt krumplit fogok enni csak.

Ati ma elment és megvette a parfümömet :) Szerencséje. :) Igazából nem volt akkora szükségem rá, de a lelkemnek jót tett. Meg hozott nekem Rennie-t, és persze málnalevél teát, mert mától azt is szeretném inni. Igazából így édesítővel nem is annyira rossz, még simán tudnék belőle inni, csak már nem merek. Már kivasaltam a holnapi fotózásra a ruháinkat, és mindjárt nekiállok zöldséget pucolni, de még vasalok egy adagot. És aztán vár rám a konyha, feldobok egy levest, meg a főtt krumplit. Remélem utóbbi használni fog valamennyit. Ati kapott egy kis szabadságot, elment a Zolikával, de azt ígérte, nem sokáig marad. Holnap elvileg kellene dolgoznia, meg nem is, még nem tudta eldönteni mi legyen a sorsa. Kíváncsi leszek mikor, és persze főleg hogyan ér haza.

 

Szerencséjére időben, normálisan hazaért :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsicsoda.blog.hu/api/trackback/id/tr323504337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása