Kalimpára várva

Első kisbabánkról, akit már nagyon várunk!

Kelengyelista-készítés

2011.07.20. 22:12 - Lullancs

Kelengyelista. Listaőrület. Én specielmindenre listát készítek. Sokszor arra vonatkozóan is, hogy mit kell elintéznem. Bevásárláshoz is tételes listát csinálok, így nem marad el semmi. Ez persze nem igaz, mert sokszor így is elfelejtek valamit, de általában hétvégén úgy megyek vásárolni, hogy előtte összeírom mit kell venni a piacon, mit a husosnál, és mit a boltban. Előtte meg listát írok arról, hogy mit fogok főzni. Van, amikor az otthoni teendőket is megtervezem. Persze sosem úgy készül, ahogy felírtam, én mégis sokszor listázok. És most el kellett készítenem egy másik listát is, hogy tudjam, merre hány méter ez a babacucc vásárlás. Mert mondanak ezt is, azt is, ez kell, az nem kell, én meg kapkodom a fejem. Lassan úgy néz ki, ebben is a saját fejem után fogok menni. Meghallgatok mindent, de vannak elképzeléseim, amiket szeretnék megvalósítani. Persze ha lesz rá pénz, és azt megpróbálom előkeríteni, meg biztos fognak segíteni a szüleim is, anya is biztos sok dolgot fog venni a kicsinek. Mindenesetre úgy gondoltam, összeállítom én is a listámat. Segítségül a Brendont hívtam, az áruházat, ahol ahogy egy fórumtársam írta: "Nem vásárolunk, csak nézelődünk." És van benne valami, mert iszonyú drága, de így legalább össze tudtam írni, mi mennyibe kerül körülbelül. Amikor kijött a végösszeg, majdnem dobtam egy hátast. Nem tudtam, mert ültem az ülőgarnitúrán, csak hüledeztem, és nem értettem, hogy jöhetett ki ekkora összeg. És azt sem értettem, hogy azok, akik fél misit szánnak a babakocsira, és ugyanennyit a bababútorra, ők hogyan, miből tudják megvenni a többi cuccot. Mert nem csak használtan vásárolunk ultra modern hiper-szuper drága cuccokat, azt van, akinek meg is kell vennie először újonnan, ugyanakkor nem lehet full gazdag az illető, ha el is adja a vaterán amint nem kell. Na mindegy is, a lényeg, hogy én is összeraktam a kis listámat.

Sokan kritizálnak, mit miért veszek, sokak szerint felesleges dolgokat, én mégis mindegyiket meg tudom magyarázni miért szeretném. Légzésfigyelőt mindenképpen szeretnék, ki is néztem, nekem az Angelcare 401-es volt a szimpi, ez egyben bébiörző is, és elég jónak tűnik. Persze mindenképpen szeretnénk elmenni egy elsősegély tanfolyamra is, mert csak úgy fog érni akármit is a kütyü. Viszont mivel az elején nem a szobájában, hanem a mi szobánkban egy 4in1 ágyban fog aludni (ez az, amit át lehet alakítani bölcsőnek, vagy kanapénak, de a szülői ágyhoz is lehet rakni), így a fix légzésfigyelő a kiságyában lesz a nappali alvásokra, de a kiságyba is kellene valami, ami bennünket is megnyugtat, ezért vesszük meg a Snuza Halo mobil légzésfigyelőt. Mindkettőt szeretném használtan megszerezni, de még kiderül mennyire sikerül. Aztán ott van a pelenkatartó. Én abból is Angelcare-t szeretnék, nekem szimpi, hogy állítólag nem jön ki a szag. Mivel két és fél emelettel lejjebb van a szemetes, nem fogom tudni naponta ötször levinni a kukát, mikor egyedül leszek itthon, így inkább kifizetem a kuka árát.

Ugyanígy azt is kikötöttem, hogy pólyában lesz a baba, legalábbis az elején mindenképpen. Nyugodtabb leszek, ha abban fogják meg, nem nyeklik szegény gyerek a rokonok karjaiban. És hogy ne legyen ebből gond, ki hogyan foghatja meg, mindenki pólyában kapja meg. Kivéve ha mégsem :)

Aztán az is tuti, hogy mivel mielőbb szeretném kivinni a babát, olyan babakocsit szeretnék, amihez van hordozó, de mózeskosár is, mert télen is szeretnék sokat sétálni vele, persze nem mínusz 20 fokban. És legyen könnyű, mert cipelnem kell le-föl.

Különben érdekes ez a kelengye-lista dolog. Az ember hetekig azt várja, mikor veheti meg az első cumisüveget, kiscipőt, vagy akár játékot, bármit, csak valami legyen a babának. Aztán a következő, amit szerintem a bűvös 12. hét után mielőbb mindenki elkezd, az ez a lista, ami folyamatosan bővül, nő. Mert talál az ember a neten egy listát, vagy kap egy ismerőstől. Aztán nem nyugszik meg, keresi a többi listát is, csak hogy leellenőrizze, hogy a sajátja jó lista. Persze kerül ez alapján is valami a listára. És minnél több ismerős van az ember közelében aki tanáccsal látja el a kismamát, a lista annyiszor módosul. Mert van, aki szerint az a minimum, hogy az ember lánya a kórházba már mellszívóval megy, és van, aki azt mondja, majd ráér az apuka, vagy a nagymama futni az első bababoltba. Én még nem tudom igazából melyik táborba tartozzak. Nem szeretnék egy vagyonért venni hiper-szuper elektromosat, így azt hiszem, veszek egy chicco kézit minden nélkül, az nem lesz nagy pénzkidobás, ha mégsem kell. Így mindenkinek igaza lesz kicsit.

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsicsoda.blog.hu/api/trackback/id/tr563084681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása