Kalimpára várva

Első kisbabánkról, akit már nagyon várunk!

Péntek este

2011.08.05. 21:41 - Lullancs

18:50 Ma úgy gondoltam, időben hazajövök a melóból. És ez majdnem sikerült is. Épp vásároltunk, mikor a kolléga hívott, hogy bezáródott az autóba a kulcs. ÁÁÁÁ, plusz 60-70 km autókázás várt rám. Öcsi tortáját is megrendeltük nagy nehezen, és mikorra hazaértünk, totál lefáradtunk. Kerestem egy könyvet, amit nagyon meg akartam venni, remélem holnap a nagy könyvesboltban lesz, vagy hétfőn megveszem. Múlt hétvégén ültette a fülembe a bogarat  Gizus, így most el "kell" olvasnom a régimódi történetet. Szóval mire hazaértünk, elfáradtunk, és elterültünk az ágyon. Ehhez jött még egy iszonyú fejfájás nálam, tuti ez miatt a hülye idő miatt. Tegnap még megfagytam, ma meg megsültem. Nem bírom, az agyam szét akarta feszíteni a fejem. 5kor keltett az uram, 1-2 órát aludtunk. Aztán nekiálltam főzni, ami a héten még nem sikerült. A gombaleves már kész is, időközben kivittem a koncertre férjuramat, hazafele bementem a spárba, és sikerült  fél listát ottfelejteni, de talán így is lesz valami kaja. Csinálok mini meggyes pitét, krumplis pogit, és gánicát. Utóbbi múltkor harmadszorra sem jött össze, de most nem használom majd  turmixgépet, talán így jobb lesz. Mindenesetre nem szeretném, ha megint a kukában végezné a gánica. A krumpli fő,  meggyes sül, és a gánicához a hagyma is pirul.

20:53 Sül az első adag pogácsa. A gombleves kész, raktam bele egy kis füstölt ízt is, kíváncsi vagyok, mi sül ki belőle. Gánica kész és ami a legfontosabb: ehető. Meggyes isteni fini lett, konyha viszont romokban. A következő pogácsasülés-szünetben kicsit elpakolok, mert nem lehet lassan bemenni sem.

21:20 Már a második adag sül, a harmadik pedig bekészítve, azaz ehető a pogi is. El sem hiszem, hogy ma nem dobok ki semmit. Szerintem vagy fél 11ig sütni fogok, de nem bánom, holnap viszek ki öcsinek is. Mert ma van a szülinapja!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsicsoda.blog.hu/api/trackback/id/tr403128947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása