Kalimpára várva

Első kisbabánkról, akit már nagyon várunk!

Egy napról-napra változó nagyfiú

2012.05.24. 07:30 - Lullancs

Roli ma 3,5 hónapos már, igazi nagyfiú. Rengeteget fejlődött az elmúlt egy hónapban, sőt, igazából naponta változik, ügyesedik, fejlődik. Már gyönyörűen tartja a fejét, jó magasan, sokáig, már át tud fordulni egyik oldaláról a másikra, bár úgy veszem észre, hogy ezeket főleg akkor csinálja, ha neki kedve van hozzá. Ha én szeretném, csak azért sem csinálja. A hátáról a hasára fordulást egy hete produkálta egy vasárnap reggel, balra (általában csak balra fordul át még) fordult, átbillent, és már hason is volt. Kihúzta a kezeit és már kúszott is. Ennek megfelelően az altatás is érdekesebb, sokszor jobban járok, ha kivárom amíg álmos, kézbe veszem, kap egy cumit, és bealszik az ölemben, mert ha az ágyba rakom, akkor két percen belül már máshol van, vagy hiába a rácsvédő, akkor is koppan a feje a kiságy végében. Amit még előszeretettel művel a kiságyban, az az, hogy a rácsvédő alatt kidugja a lábát, vagy kezét a rácson, és persze visszahúzni még nem mindig megy, na ilyenkor jön a hangos, sikítós üvöltés, amit nem tudtam az elején mire vélni, és mindent felrúgva rohantam a gyerekszobába megmenteni a fiamat, ma már tudom, hogy ilyenkor elakadt, és nem kell átugranom a vasalódeszkán ami 3 hónapja gyakorlatilag a nappali állandó felszerelése lett. Bár tegnap előtt el tudtam rakni egy napra már, és rimánkodtam, hogy ne is száradjanak a ruhák, addig sem kell vasalnom, de még az esőben is megszáradtak. Ilyenkor persze, hogy meg. Különben meg egyre többet gügyög, beszélget, panaszkodik, a legtöbbször mostanság pedig "galambozik". Tökéletesen olyan hangot ad ki, mint mikor búgnak a galambok. És a panaszkodás is olyan sírásba hajló, keserű, hosszan tartó, elnyúló hőőőő, és eőőőő. Na meg a gőőő. Vigyorogni is vigyorog rengeteget, főleg, ha tele a poci, és kipihente magát. Már lehet vele hancúrozni is kicsit, ha a magasba emelem, mindig elvigyorogja magát, és az is nagyon tetszik neki, ha a szája mellé adok cuppanós puszit, na akkor van ám teli szájas mosoly! Imádnivaló kis törpike, akire nem tudok haragudni, pedig már megint nem alussza át az éjszakát. Volt egy időszak, amikor nagyon ügyesen átaludta, most megint kel éjjel.

Már a tápszer sem elég. Naponta megivott 1000 milit, és a 200 mili után próbáltam kivárni vele a 4 órát, de ő 2 óra múlva sírt, én azt hittem álmos és szenvedtünk az altatással, pedig szegényem éhes volt csak. A dokinéni felírt neki Sinlacot, hogy próbáljam ki, szerinte éhes lehet, és tényleg. Most reggel és este is eszi, már egyre ügyesebb. A hozzátáplálást is megkezdtük, tegnap előtt próbálkoztam vele a reszelt almával, de már amikor a nyelvéhez ért a leve, akkor is öklendezett, fintorgott. Aztán tegnap kapott 30 mili almalevet, üvegeset, na az tetszett neki, és délután ehetett üvegs almát is. Abból is bevágott 3 milit. Ezek szerint amit én csinálok, csak az a nem jó. Ma már többet kaphat. Igazából szerettem volna csak én csinálni neki a kaját, de nem tudom elég pépesre pürésíteni az almát, és a darabok ugyanúgy jöttek ki belőle, szóval most vadászom a 100%-os babakajákat, amiben csak gyümölcs van, semmi cukor, só, meg ilyenek. Kicsit időigényesebb, de nem jobban, mintha én szórakoznék a pépesítéssel. Ráadásul 130 ft egy 125 milis alma, ami neki most még két kajára is simán elég. Mindegy, majd később turmixolok neki, most se botmixer, se konyhai robotgép nem segít rajtam.

Járunk babaúszásra is, két nap múlva lesz vége az első turnusnak, de megyünk a következőre is. Nagyon tetszik Atinak is, nekem is, és persze Roli is élvezi. Igaz, félbe van törve a szombati napunk, de ennyit megér. Havi 5000, és nem állunk valami jól mostanában, de ide eljárunk. És mától babamasszázsra is megyünk, igaz, az csak egy turnus lesz, de az is ennyi. Úszáson Roli a legkisebb, de nagyon ügyes!

Mostanában úgy telik el a napunk, hogy fél5-5 fele kel, kap tápszert (150 mili), és visszalaszik mondjuk egy órára. Aztán 7-fél8 fele kap Sinlacot (120 mili), majd 11-dél fele jöhet egy kis almapüré, majd tápszerből még bevág 100 milit. Délután 3 körül és este 6-7 körül ismét egy kis tápszer, majd fürdés 8 körül és lefekvés előtt ismét egy kis Sinlac. Már csak az éjszakát kellene teljesen átaludnunk, ami ma sem sikerült, mert annyira fáradt volt, hogy bealudt fél 8kor. Általában minden nap sétálunk, bevásárolunk, vagy mászkálunk a városban. Piacra is kettesben megyünk mostanában szombat délelőttönként, mert addig is tud Ati nyugodtan tanulni. Sajnos a vizsgaidőszaka rengeteg energiát kivesz belőle, és nem tud sokat Rolizni, vagy nekem segíteni, de talán majd egy hónap múlva ismét többet velünk lesz. Voltam érettségi találkozón is, na akkor kezdte Roli a sikítva üvöltést, kétszer is haza kellett futnom, mert Ati nem bírt vele, de azóta valami megváltozott. Valahogy máshogy vannak ők ketten. Ati is látta, hogy milyen az, amikor az ember nem tud nyugodtan elmenni vécére, vagy enni, és többször kiveszi a kezemből azóta Rolit is. Sőt, sokszor ő kel fel hozzá, bár nekem is fel kell kelnem, így sokat nem érünk el vele, inkább hagyom aludni, majd a viszgák után hagynak aludni engem is hajnalban, és ő fogja etetni.  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsicsoda.blog.hu/api/trackback/id/tr584542973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása