Kalimpára várva

Első kisbabánkról, akit már nagyon várunk!

Nem akarok még szülni!!!!

2012.01.26. 19:21 - Lullancs

Ma egész nap ez jár az eszemben. Nem akarok még szülni! Ráérek, olyan jó terhesnek lenni. És különben is. Mi lesz, mit csináljak, hogyan? És mi lesz, ha béna leszek, ha tök ciki, ha nem úgy alakul minden, ahogy én szeretném? Jobb ez így, terhesen. Inkább legyen nagy a hasam, nehéz legyen a felállás, a fordulás, járjak óránként pisilni éjjel is, szenvedjek a gyomorégéstől, az aranyértől, de ne kelljen még szülni! Engem a horkolásom se zavar már! Nekem tök jó így! Én nem akarok még kórházba menni. Ha bemegyek, akkor onnantól kezdve elkezdődik egy folyamat, amit nem tudok megállítani. Onnantól kezdve nagyon rövid időn belül a kezembe fognak nyomni egy csomagot, amit ugyan bazi régóta vártunk, de akkor is...mit csináljak majd vele? És különben is... ááááá.... megőrülök az egésztől. Most valahogy nagyon-nagyon nem akarok szülni.

Holnap 8ra megyek a kórházba a dokihoz, nem merem bevinni a motyómat, azt hiszem, jó lesz az a kocsiban is, majd a vizsgálat után megmondja a doki, hogy mi legyen. Semmi tünetem, semmi fejlemény nincs, tök jól vagyok egész nap. Szóval nem hiszem, hogy holnap szülnénk.

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsicsoda.blog.hu/api/trackback/id/tr853862177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása