Kalimpára várva

Első kisbabánkról, akit már nagyon várunk!

Naná, hogy még mindig egyben :)

2012.01.25. 10:43 - Lullancs

39+6

Holnap lejár az utolsó időpont szerinti terhességem is. Roli ezt azt hiszem, nem tudja. Senki nem szólt neki, hogy már ideje lenne kijönni. Illetve én szólok neki naponta, és Ati is lassan naponta könyörög neki, csak pont a szüleire nem hallgat. Hétfői nst-n persze megint nem volt semmi, illetve csak annyi, hogy őfelsége nagyszerűen érzi magát, minden oké ott benn. Tegnap voltam a dokinál is, szépen puhul a méhszájam szerinte, ami biztató. Nem tudom, én már kezdek lemondani erről az egész szülésről. Lassan azt gondolom, nem lesz ebből sem semmi mostanában. Szóval a lényeg, hogy pénteken mehetek be újra hozzá, vihetem a motyómat, de nem biztos, hogy benn fog fogni. Ezért jó lenne, ha mondjuk már ma délután megindulna Rolika kifele, és akkor végre a karomban tarthatnám. De már minden napnak így indulok neki, szóval ma sem lesz szerintem ebből se semmi.

Ma mindenesetre elég jól vagyok, semmi jósló már napok óta, két napos hasmenés is elmúlt, és ma kb 2 óra alatt kiporszívóztam, felmostam, kitakarítottam a lakást. Már csak a konyhában van pár pakolászni való, és pár törölköző vár vasalásra, de ennyi. Ja, meg persze megy a mosógép, unalmamban már a plédet is mosom megint. Ágyneműt is cserélnék, csak azzal inkább megvárom, míg hazajövünk, majd előtte Ati kicseréli. Szóval lassan megint nem lesz semmi dolgom, úgyhogy picit megint alszok, vagy legalábbis fekszek. Mondjuk most éjszaka meglepően jól aludtam. 11kor lefeküdtem, éjfélkor mentem a szokásos pisi-útra, de aztán 6kor! keltem. El sem hiszem.

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsicsoda.blog.hu/api/trackback/id/tr883753049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása