Kalimpára várva

Első kisbabánkról, akit már nagyon várunk!

Kelengye képekben

2011.10.31. 16:14 - Lullancs

Ma végre eljutottam odáig, hogy elrendeztem a kicsi cuccait, felraktam a betüket az ajtóra, meg ilyenek, így le is fényképeztem az eddigi szerzeményeket. Igazából lett volna dolgom, és az én drága jó férjem ki is porszívózott, de nekem a nappali ablakain kívül nem sok kedvem volt mást is csinálni, így ezzel szórakoztam.

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsicsoda.blog.hu/api/trackback/id/tr173342710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása