Kalimpára várva

Első kisbabánkról, akit már nagyon várunk!

Az első szörnyű éjszaka, pedig a gyerek még sehol

2011.10.24. 08:16 - Lullancs

Olyan éjszakánk és esténk volt, hogy csak na. Konkrét edzésként éltük meg a gyerek sírós éjszakái ehhez képest nem tudom milyenek lesznek. Azt hiszem, a tegnap esti szecsuáni csirke csípőssége kissé felháborította a fiatal urat, meg azt hiszem, kissé a gyomromat is. Ennek következtében mozdulni nem tudtam, a hasam csikart, a gyerek befeszült, és sehogy sem volt jó. A lakásban a csokis süti langyos melege szállt, mi szerelmesen összebújtunk ahányszor a lakásban összetalálkoztunk, és minden olyan szép és jó volt. Illetve lett volna, ha nem szenvedek annyira. Aludni sem bírtam, így kiolvastam bár babás fejezetet, bár asszem ennél okosabb nem leszek, amit tudok, tudok, amit nem, azt meg nem. És kezd idegesíteni is egy-egy bejegyzés. Mert pl hogy van az, hogy a kismama  terheskönyve szerint a baba mérete elérheti mostanra a 23 centit is, ugyanakkor a ciklus.hu meg küldte, hogy akár 35 centi is lehet. Azért az a 12 centi szerintem elég nagy különbség.... Vagy csak én érzem úgy? Na mindegy, a lényeg, hogy olvasgattam, és lassan sikerült elhelyezkedni is, bár a legjobb az lett volna, ha lekötöm magam valami filmmel. Csak akkor Ati nem bírt volna pihenni, és a 3/4 4-es kelés még jobban megviselte volna. Mondjuk az engem is megviselt, most kezdem érezni, hogy kicsit korán volt a reggel. Pedig már vasaltam egy nagy adagot, pakolásztam a lakásban, a wc-t is kitakarítottam, a mosogató gépben is már új edények zörögnek, és a konyhai ablakot sem bírtam tovább elnézni, így azt is megpucoltam. Asszem így kora reggelre ez elég is lesz.

Lassan nekilátok összekészülni, és elmegyek fodrászhoz, mert 9re be vagyok írva. Most kellene festetnem, és akkor 5-6 hetente jövök még kétszer mielőtt megszületik a kicsi. Aztán később meg max a Lina jön hozzánk. A pedikűrt is így tervezem, hogy a lábam is rendben legyen. Ezen kívül el kezdtem kényeztetni magam, ezentúl minden hétfő reggel megyek hajat mosatni-szárítani és manikűrre. Ennyi jár, nem? :) De komolyan. Egyre kevésbé van erőm ezekkel foglalkozni. Illetve nem is az erőn, inkább türelmem nincs hozzá. És ha a Viki és a Lina rendbe rak, akkor legalább egész héten normális lesz a külsőm, már csak sminkelni és öltözködni kell. :) Mert most is olyan szutyok idő van, az embernek csak aludni lenne kedve, de dolgozni azt pláne nem. Azt hiszem, időben haza is fogok jönni, és elalszom kicsit a tévé előtt.

Írtam a Gerdának is, mert Ati is már szóvá tette, hogy nem igazán van rólam kép, amin meg a pocakom is látszódna, olyan meg pláne nincs. Így most a terv az, hogy pár héten belül 7 hónaposan csináltatunk képeket (pár nap és a 7. hónapban leszek) , aztán 9 hónaposan, mondjuk akkor csinálhatnánk karácsonyi jellegűeket is a belvárosban, mert akkor olyan szépen ki van világítva a város. Aztán meg amikor a kicsi megszületett, azonnal kellene pár újszülött kép is. Szeretnék sima farmer-pólós képeket, meg olyat, ahol Ati a pocakomat puszilja, simogatja, stb, és a pocakról is párat, meg persze egész alakosat is, szóval vannak elképzeléseim, de még nem tudom mit is szeretnék pontosan.

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsicsoda.blog.hu/api/trackback/id/tr193325540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása