Kalimpára várva

Első kisbabánkról, akit már nagyon várunk!

Noémi a kukis :)

2011.10.20. 06:53 - Lullancs

A 34. szülinapom mondhatni korán kezdődött. Hajnali 2 órakor keltünk, mert a szokásos orvosi vizsgálatok miatt kellett menni Pestre, és a 4d-t is ekkorra időzítettük. A vérvételen már nem bírtam magammal, be voltam zsongva, nagyon menni akartam már az ultrahangra. Aztán végre reggel 8 óra lett, és mi már a Praxis rendelőjében vártuk Győrfi Mátyást, aki reményeink szerint megmutatja majd a kisbabánkat.

A jóslatok már régóta körülvettek. A terhességem első igazi kérdésköre a "fiú vagy kislány" köré épült. Szinte kivétel nélkül mindenkinek ez volt a legnagyobb problémája, hogy vajon rózsaszín, vagy kék ruhácskákat veszünk. Egy idő után nyilván engem is ez foglalkoztatott a legjobban, majd ezzel együtt kezdett idegesíteni, ahogy mindenki esküdözött valamiféle praktikára, mi alapján hiszi tutira a fiút, vagy a lányt a pocakomban. Az én vágyam mindig is a kisfiú volt elsőre. Szeretnék én majd kislányt is, de azt majd hugiként. Így amikor terhes lettem, akár ezért, akár másért, de rögtön azt éreztem, hogy márpedig nekem fiam van. És közben jöttek a lelombozódások, és a biztatások:

1. Ha az édeset kívánom, akkor lány lesz, ha a sósat, akkor fiú. Ettem mindent, így 1-1

2. Ha a gyümölcsöt kívánom, akkor inkább lány, és mivel nem kevés gyümölcsöt bírtam benyomni az első 5 hónapban, mindenki szerint kislány lesz.

3. Ha csúcsos a hasam, fiú, ha szétterülök, és inkább csípőre hízok, akkor lány. Szerintem csúcsos a hasam, de sokak szerint inkább széles, szóval itt nem lettem okosabb.

4. A legjobb: ha a bal felemen alszok, akkor fiú, ha a jobb felemen, akkor lány. Az első hónapokban bal oldalon, az 5-6. hónaptól meg már akármelyiken, csak had aludjak egyfolytában 4 órát.

5. Ha reggeli rosszulléteim vannak, akkor kislány. Na, nekem egyetlen egyszer sem volt ilyen.

6. Ha csúnyább az arcom, akkor kislány, mert a lányok elveszik az anyukájuk szépségét, vagy mi. Valami ilyesmit mondtak. Nem veszem észre, hogy csúnyább lennék, inkább kifejezetten azt állítják, megszépültem, mióta terhes vagyok, szóval ez alapján is fiú. De olvastam azt is, hogy a néphiedelem szerint a kismama szépsége is segít a találgatásban; a rózsás, egészséges ragyogás kislányra utal, a fáradt, nyúzott arc a fiús kismamák sajátja. Szóval ezen menjek el.

7. Ingáztunk is otthon is, az irodában is, a fodrászatban is, mindegyik alkalommal fiú jött ki.

8. A kínaiak szerint kislányom lesz, ha betöltött évet, ha a másikat nézem.

9. A ciklus szerint inkább kislány, hiszen pé előtt pár nappal is együtt voltunk, és ez a lányoknak kedvez.

10. És vettem két tesztet potom 15ezerért, ami állítólag tutira megmondja, hogy milyen nemű lesz a gyerek. Mindkettő rózsaszín volt.

Az itteni egyik uh alkalmával, kb 17-18 hetes lehettem, azt mondta a Rák, hogy szerinte kislány lesz. Aztán egyre többen ezt is mondták, ha rám néztek, hogy tuti kislányunk lesz. Már teljesen beleéltük magunkat, kitaláltuk a nevét is: Noémi. Egyre jobban nézegettem a rózsaszín ruhákat, egyre többet álmodtam kislánnyal, de a lelkem mélyén még mindig azt éreztem, hogy fiam lesz. Még az ultrahang reggelén is "letökiztem" szegényt.

Aztán bementünk a 4d-re. A Matyi iszonyú kedves, aranyos, barátságos volt, rögtön elsőre annyira szimpi volt, amit vártam. Igazából a végén is az bosszantott csak, hogy Kaposváron ugyanígy 10ezer volt a 4d, csak nem volt 4d, csak kettő, és ritka bunkó volt a doki. Itt 10ezerért kinyalták a hátsónkat is. Az elején 2d-ben nézte a méreteit, magyarázott, mi hol van, és megkérdezte, tudjuk-e, hogy mi lesz. Mondtam, nem, tőle várjuk az infót. Kérdezte, hogy mit érzek. Na én elkezdtem neki megmagyarázni, mennyire éreztem az elején a fiút, aztán meg mennyire belém beszélték a lányt, és persze, hogy azóta már én is lányt érzek. Vigyorogva közölte: "Ne hagyja magát befolyásolni!" Nagyon bután nézhettem rá, mert rákérdezett, hogy értem-e, miért mondta. Én meg visszakérdeztem: "Akkor én lehet, hogy az előbb egy kukit láttam?" És bólogatott bőszen. Na, majdnem lefordultam az ágyról, annyira meglepődtem ezen. Ati fél óráig használhatatlan volt, teljesen kész volt, sokkolta a hír. Én meg fülig érő szájjal vigyorogtam, mint a tejbetök.

Szóval most úgy néz ki, Noémi Roland lesz. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsicsoda.blog.hu/api/trackback/id/tr953316667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása