Kalimpára várva

Első kisbabánkról, akit már nagyon várunk!

Új kisgép a Hp-től

2011.09.21. 17:24 - Lullancs

És végre, egy gyönyörűséges kisgépről írok. Hosszú út volt, sok bosszúsággal, sok veszekedéssel, kevés idegeskedéssel, rengeteg telefonhívásokkal.

Június 8-án vásároltam a T-Mobile-nál egy Hp 110-es mini netbookot. A gépet pár hétig használtam is, aztán beszart. Így finoman, szépen, nőiesen: beszart. Először nem ismerte fel a t-mobile-t, aztán nem ismerte fel a wifis netet sem, majd később a monitor is elszállt. Se kép, se hang. Telefon az ügyfélszolgálatnak, jöjjenek a gépért, csinálják meg. Ügyfélszoli ígéretet tesz, max 5 nap és újból gép-birtokos lehetek. Aztán eltelik 5 nap, 10, majd 14 is, és felhívom őket, ugyan már, meséljenek, mikor kapom vissza a gépem. Alkatrészre várnak. Adjatok újat! Na azt nem lehet. Jó, akkor várunk. Vártam még 5 napot, telefon ismét. A válaszban megtudom mennyi mindent cseréltek a gépemen. Gyakorlatilag majdnem mindent. Nem baj, már csak pár nap, és lesz gépem. És eltelt az a pár nap is, egy hónappal a gép-halál után végre megkapom a gépem. Kibontom, bedugom, kapcsolom, és csodák-csodájára nem működik. Miért is működne. Telefon. Két napig 12 ügyintézővel, számtalan linkkel, és ötlettel, hogy mit, honnan töltsek le, hogy működjön a gép. Nem jött össze, de ez csak egy dolog. A gép viszont iszonyúan néz ki, karcos, hullámos a billentyűzet, letöredezett pici darabok. Telefon ismét, most azonnal cseréljék ki a gépet, mert ha én vigyáztam rá, elvárom, hogy a szervíz ne karcolja össze. Ismét telefonok, mi legyen, hogy legyen. Levél, képek mellékelve, több nap várakozás, aztán válasz a szervíztől, mi szerint a használat során keletkeztek ezek a hibák, amiről én tehetek. Vérnyomás ismét fel, fogyasztóvédőkkel való fenyegetés, majd ígéret, hogy kapok új gépet, válasszam ki a listából, melyiket szeretném. Levelet megkaptam, 3 gép felsorolva. Egy picit rosszabb, mint ami volt pirosban, kicsit jobb, mint ami volt pinkben, és egy szupi gép, ami fekete. Kiválasztottam a feketét, ígéretet kaptam, pénteken kezemben lesz a szép új fekete gép. Kedden érkezik is egy csomag, csak a kicsit rosszabb, pirossal. Hiszti újra, elég, ha szerdára nem lesz itt a gép, akkor köszi, ennyi volt. És láss csodát, szerdán itt a gép, és minden oké. Na jó, még csak pár órája használom, de eddig tényleg semmi gond vele. A lényeg, hogy csak megúsztam, jól jártam, ez most egy Hp 5103-as, lehet utánanézni, mennyivel jobb, szebb, mint a régi.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsicsoda.blog.hu/api/trackback/id/tr373243881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása